Doctor Strange

Μόλις είδα το Doctor Strange... Μου υπενθύμισε, ότι έχω καιρό να διαλογιστώ, να βγω από το υλικό μου σώμα, να γεμίσω τις πνευματικές μου μπαταρίες. Και να σκεφτεί κανείς ότι, επειδή δεν είμαι fan των αμερικάνικων comics, δεν είχα ιδέα τι είναι και το είδα μόνο και μόνο επειδή μου αρέσει ο Benedict Cumberbatch.
H όλη αποχή άρχισε όταν είχα το ατύχημα το 2004, όπου ρωτούσα συνεχώς το αγγελάκι μου, ενώ του είχα ζητήσει να με προστατεύσει, γιατί. Γιατί έπεσα, γιατί καταστράφηκε η μηχανή μου, που περίμενα 9 μήνες να έρθει, ενώ την είχα μόλις 25 μέρες...
Παρόλο που πλέον γνωρίζω, ότι όλο αυτό με έφερε εδώ που είμαι σήμερα, με έφερε πιό κοντά στη γυναίκα της ζωής μου, έχω πολύ καιρό να μιλήσω με το αγγελάκι μου, σα να του κρατάω κακία.
Νομίζω ότι δε χρειάζεται καν να το "συγχωρήσω", εγώ πρέπει να ζητήσω συγνώμη, που δεν καταλαβαίνω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Macedonia is Hellenic (Greek)

Business plan...

Περί γρίπης, εμβολιασμών και τρομοκρατίας...